Jag testade min digitalkamera med att fota ur mitt pappersalbum. Kvaliteten blev väl inte den bästa, men min förhoppning är att påverka ett antal LCCS:are till att vilja följa med neråt Europa nästa säsong.
Typisk träff i Belgiska Lotus-klubben (ca 5-6 per säsong):
Bankörning på Zolder:
"Racing" med Schweiziska Elise-klubben:
En bra dag på Nurburgring:
En svensk Countach att köra ifrån
Nåja det finns dåliga tillfällen också på Ringen:
Och så Alperna
Stelvio:
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år