Aptitretare

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Göran
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1563
Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
Location: Värmdö

Aptitretare

Post by Göran »

Jag testade min digitalkamera med att fota ur mitt pappersalbum. Kvaliteten blev väl inte den bästa, men min förhoppning är att påverka ett antal LCCS:are till att vilja följa med neråt Europa nästa säsong.

:lol: :steer:

Typisk träff i Belgiska Lotus-klubben (ca 5-6 per säsong):
Image

Bankörning på Zolder:
Image

"Racing" med Schweiziska Elise-klubben:
Image

En bra dag på Nurburgring:
Image

En svensk Countach att köra ifrån :lol:
Image

Nåja det finns dåliga tillfällen också på Ringen:
Image

Och så Alperna :steer:
Image

Stelvio:
Image

Image

Image

:steer:
Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år
User avatar
Mikael_W
Forumadministratör
Posts: 1442
Joined: Sat 10 May, 2003 21:15
Location: Skåne,Malmö
Contact:

Post by Mikael_W »

jag är gärna med till "Ringen" hade varit en upplevelse...
Mikael, Fisker Karma
User avatar
CAIC
Forumberoende
Posts: 219
Joined: Tue 07 Jan, 2003 09:34
Location: Belgien

Post by CAIC »

Kolla gärna mina bilder från Europa http://community.webshots.com/user/caicc
Cai, Belgien men svensk
Post Reply