Hej !
Har en ny styrrack (LHD) till en Esprit Turbo -83 (passar kanske fler) över.
Någon som är i behov av detta?
Styrrack
Styrrack
Fredrik Larsson
0734-141498
fredrik.larsson@fasab.se
Lotus Super Seven S2 -68
Lotus Europa S2 -68
Marcos GT 3-Litre -71
Lotus Elan +2 -73
Lotus Elan S2 -95
0734-141498
fredrik.larsson@fasab.se
Lotus Super Seven S2 -68
Lotus Europa S2 -68
Marcos GT 3-Litre -71
Lotus Elan +2 -73
Lotus Elan S2 -95
Re: Styrrack
Här kommer en bild på racken
Fredrik Larsson
0734-141498
fredrik.larsson@fasab.se
Lotus Super Seven S2 -68
Lotus Europa S2 -68
Marcos GT 3-Litre -71
Lotus Elan +2 -73
Lotus Elan S2 -95
0734-141498
fredrik.larsson@fasab.se
Lotus Super Seven S2 -68
Lotus Europa S2 -68
Marcos GT 3-Litre -71
Lotus Elan +2 -73
Lotus Elan S2 -95