Styrrack

Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
Post Reply
User avatar
Larsson
Forumveteran
Posts: 717
Joined: Fri 31 Aug, 2012 18:50
Location: Vinslöv

Styrrack

Post by Larsson »

Hej !
Har en ny styrrack (LHD) till en Esprit Turbo -83 (passar kanske fler) över.
Någon som är i behov av detta?
Fredrik Larsson
0734-141498
fredrik.larsson@fasab.se
Lotus Super Seven S2 -68
Lotus Europa S2 -68
Marcos GT 3-Litre -71
Lotus Elan +2 -73
Lotus Elan S2 -95
User avatar
Larsson
Forumveteran
Posts: 717
Joined: Fri 31 Aug, 2012 18:50
Location: Vinslöv

Re: Styrrack

Post by Larsson »

Här kommer en bild på racken
Attachments
rack.jpg
Fredrik Larsson
0734-141498
fredrik.larsson@fasab.se
Lotus Super Seven S2 -68
Lotus Europa S2 -68
Marcos GT 3-Litre -71
Lotus Elan +2 -73
Lotus Elan S2 -95
Post Reply