Hej
Går det att ha sin tävlings-licens via Lotus klubben ?
Tack
Joachim
Licens via Lotus klubben ?
Re: Licens via Lotus klubben ?
Hej
Det går inte numera, då vi gick ur SBF för några år sedan. Det var bara några få medlemmar som hade licens i LCCS och det kostade klubben ganska mycket i avgifter. Jag kan rekommendera för dig som bor i Västsverige t ex SVKG eller KAK.
Det går inte numera, då vi gick ur SBF för några år sedan. Det var bara några få medlemmar som hade licens i LCCS och det kostade klubben ganska mycket i avgifter. Jag kan rekommendera för dig som bor i Västsverige t ex SVKG eller KAK.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Re: Licens via Lotus klubben ?
Tack Olle
Blir många klubbar man måste vara med i...
Med vänlig hälsning,
Joachim
Blir många klubbar man måste vara med i...
Med vänlig hälsning,
Joachim