Licens via Lotus klubben ?

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Josen
Forumveteran
Posts: 373
Joined: Wed 20 Jan, 2010 13:31
Location: Göteborg

Licens via Lotus klubben ?

Post by Josen »

Hej

Går det att ha sin tävlings-licens via Lotus klubben ?

Tack

Joachim
Joachim Osbeck
S2 111s 2002 ( rejsa tråd )
SPVM Roadsport B -> 2011 1:a, 2012 2:a, 2013 1:a
User avatar
oodsell
Ordförande i Lotusklubben
Posts: 1407
Joined: Sun 26 Aug, 2007 17:54
Location: Särö

Re: Licens via Lotus klubben ?

Post by oodsell »

Hej
Det går inte numera, då vi gick ur SBF för några år sedan. Det var bara några få medlemmar som hade licens i LCCS och det kostade klubben ganska mycket i avgifter. Jag kan rekommendera för dig som bor i Västsverige t ex SVKG eller KAK.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
User avatar
Josen
Forumveteran
Posts: 373
Joined: Wed 20 Jan, 2010 13:31
Location: Göteborg

Re: Licens via Lotus klubben ?

Post by Josen »

Tack Olle

Blir många klubbar man måste vara med i...

Med vänlig hälsning,

Joachim
Joachim Osbeck
S2 111s 2002 ( rejsa tråd )
SPVM Roadsport B -> 2011 1:a, 2012 2:a, 2013 1:a
Post Reply