I väntans tider

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Staffan
Stamgäst
Posts: 86
Joined: Sun 03 Nov, 2002 09:11
Location: STOCKHOLM

I väntans tider

Post by Staffan »

Hello Lotusälskare!

Sitter här i mina nya Momo racingskor och dito handskar och skriver ett mail. Tänkte ladda ner lite racing från Björkvik för att få in den rätta stämningen. Har fått tillbaka bilen efter att varit 8 veckor hos Frittes för lagning av lättkrockad front. På vägen tillbaka spann den loss på treans växel (antagligen beroende på 0-gradig körbana..) Hemfärden gick i alla fall bra och nu står den i säkert förvar inomhus. Tänker försöka en en gång med generalagenten beträffande garantifel som dom inte åtgärdar på min ett år gamla Elise. Det är smågrejor som backspeglar som lossnar plus lite annat. Får se om dom löser detta annars är ju internet ett bra sätt att tipsa varandra om både det ena och det andra

Må så gott.

Staffan
User avatar
EH
Stamgäst
Posts: 53
Joined: Fri 25 Oct, 2002 20:52

Post by EH »

Instämmer angående det sista!  :bang:
lo918
Forumberoende
Posts: 144
Joined: Fri 25 Oct, 2002 14:39

Post by lo918 »

Aj då har du haft problem med saker och ting som springer fram och tillbaka framför bilen då du i lugn och ro åker sakta fram utefter en trivsam väg ?
Vart "bara" plåt skador hoppas jag. Sån´t går ju i alla fall att åtgärda.
Bör inte vara mer än ca 140 dagar kvar tills det är bil säsong igen.

/s
Post Reply