Hello Lotusälskare!
Sitter här i mina nya Momo racingskor och dito handskar och skriver ett mail. Tänkte ladda ner lite racing från Björkvik för att få in den rätta stämningen. Har fått tillbaka bilen efter att varit 8 veckor hos Frittes för lagning av lättkrockad front. På vägen tillbaka spann den loss på treans växel (antagligen beroende på 0-gradig körbana..) Hemfärden gick i alla fall bra och nu står den i säkert förvar inomhus. Tänker försöka en en gång med generalagenten beträffande garantifel som dom inte åtgärdar på min ett år gamla Elise. Det är smågrejor som backspeglar som lossnar plus lite annat. Får se om dom löser detta annars är ju internet ett bra sätt att tipsa varandra om både det ena och det andra
Må så gott.
Staffan