
Vill du synas i en Elise?
-
Guest
Tack!
Nej, det är sant, det kunde alltid varit värre! Styling kan vara snyggt om det är utfört med stil, men det är klart - smaken är ju bekant som .......
Jag har f.ö en -96 V8 (Gul)
och jämfört med de 3 M3:or jag haft, så kan jag säga att trycket från V8:an är mycket mer än vad (troligtvis)någon M3 ägare känt - för att inte tala om "kax-faktorn" för min Lotus - jag är nog en lycklig man, speciellt sen 22/3 då turboaggregaten väcktes ur vinterdvalan och överröstade bygdens alla kvittrande fåglar
, bygdens invånare log brett vid åsynen av detta gula njutningsmedel och jag log troligtvis bredast av dem alla där jag satt och luktade på lädret.

Nej, det är sant, det kunde alltid varit värre! Styling kan vara snyggt om det är utfört med stil, men det är klart - smaken är ju bekant som .......
Jag har f.ö en -96 V8 (Gul)
Per
Gul V8 -96
Gul V8 -96




