Vill du synas i en Elise?

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Guest

Vill du synas i en Elise?

Post by Guest »

Image
User avatar
Grönberg
Stamgäst
Posts: 93
Joined: Mon 24 Mar, 2003 16:53
Location: Klippan Skåne

Post by Grönberg »

Borde kanske skapa en länk som kallas "hur kan dom"  :bang: - finns på BMW-Powers sida (där jag tidigare var medlem (innan jag förstod vilket märke som verkligen gäller) :-D )
Per
Gul V8 -96
Guest

Post by Guest »

Välkommen till forumet!

Detta är dock inte såååå farligt, bilen är ju bara lackad lustigt. Det är värre med s k styling. Har inte sett så många stylade Eliser, men det finns en del :(

Har du själv en Lotus?
User avatar
Grönberg
Stamgäst
Posts: 93
Joined: Mon 24 Mar, 2003 16:53
Location: Klippan Skåne

Post by Grönberg »

Tack!

Nej, det är sant, det kunde alltid varit värre! Styling kan vara snyggt om det är utfört med stil, men det är klart - smaken är ju bekant som .......

Jag har f.ö en -96 V8 (Gul) :lol: och jämfört med de 3 M3:or jag haft, så kan jag säga att trycket från V8:an är mycket mer än vad (troligtvis)någon M3 ägare känt - för att inte tala om "kax-faktorn" för min Lotus - jag är nog en lycklig man, speciellt sen 22/3 då turboaggregaten väcktes ur vinterdvalan och överröstade bygdens alla kvittrande fåglar :steer: , bygdens invånare log brett vid åsynen av detta gula njutningsmedel och jag log troligtvis bredast av dem alla där jag satt och luktade på lädret.
:lol: :lol: :lol:
Per
Gul V8 -96
Guest

Post by Guest »

Här kan du snacka vidrig Elise :bawling: :evilgrin22:

Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Grönberg
Stamgäst
Posts: 93
Joined: Mon 24 Mar, 2003 16:53
Location: Klippan Skåne

Post by Grönberg »

Fy f-n!
 :down:
Ägaren kan väl knappast beskrivas som annat än black devil!  :eyes2:
Per
Gul V8 -96
Post Reply