Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
-
Mgz
- Forumberoende
- Posts: 148
- Joined: Sun 27 Oct, 2002 09:42
- Location: Huskvarna
Post
by Mgz »
http://www.s2ki.com/forums/showthread.p ... did=108505
Kul bildserie om en snubbe i San Fransisco som försöker ta sig ur en parkeringsficka med sin nya Nissan 350Z - missa inte att läsa bildtexterna.
......en del ska nog hålla sig till att åka buss eller andra mindre krävande transportmedel.........

Last edited by
Mgz on Fri 07 Mar, 2003 19:53, edited 1 time in total.
Magnus, Esprit V8-GT
-
Guest
Post
by Guest »
PS.... NLC - Borde blir ILI på svenska

Last edited by Guest on Fri 07 Mar, 2003 20:19, edited 1 time in total.
-
Mgz
- Forumberoende
- Posts: 148
- Joined: Sun 27 Oct, 2002 09:42
- Location: Huskvarna
Post
by Mgz »
ILI - vet vad du menar, men skulle också kunna vara Inget Läsvärt Innehåll

Magnus, Esprit V8-GT