Parkeringsproblem (NLC)

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Mgz
Forumberoende
Posts: 148
Joined: Sun 27 Oct, 2002 09:42
Location: Huskvarna

Parkeringsproblem (NLC)

Post by Mgz »

http://www.s2ki.com/forums/showthread.p ... did=108505

Kul bildserie om en snubbe i San Fransisco som försöker ta sig ur en parkeringsficka med sin nya Nissan 350Z - missa inte att läsa bildtexterna.

......en del ska nog hålla sig till att åka buss eller andra mindre krävande transportmedel.........  :eek:
Last edited by Mgz on Fri 07 Mar, 2003 19:53, edited 1 time in total.
Magnus, Esprit V8-GT
Guest

Re: Parkeringsproblem (NLC)

Post by Guest »

PS.... NLC - Borde blir ILI på svenska  :bigl:
Last edited by Guest on Fri 07 Mar, 2003 20:19, edited 1 time in total.
User avatar
Mgz
Forumberoende
Posts: 148
Joined: Sun 27 Oct, 2002 09:42
Location: Huskvarna

Post by Mgz »

ILI - vet vad du menar, men skulle också kunna vara Inget Läsvärt Innehåll  :bigl:
Magnus, Esprit V8-GT
Post Reply