Halkkörning medelst Lotus Elise/Exige

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Guest

Halkkörning medelst Lotus Elise/Exige

Post by Guest »

Idag var vi ut och provade halkbanan på Tullinge flygfält med våra Lotusar. :lol: :lol: :lol: Vi bjöd upp till dans och lyckades göra några riktigt schyssta piruetter :!:

Det var nog året sista "riktiga" körning. Känns lite läskigt att köra på allmän väg när det är halt och man har hårda sommardäck.

Mvh
User avatar
Staffan
Stamgäst
Posts: 86
Joined: Sun 03 Nov, 2002 09:11
Location: STOCKHOLM

Post by Staffan »

Hello!


Låter spännande med halkkörning - ganska tufft att häva returerna med mittmotor kan jag tro.

Kul med detta nya forum. Bilen står fortfarande på verkstaden och blir troligtvis klar nästa vecka, har gått 8 veckor nu och man kan ju bli galen för mindre.

Staffan
User avatar
EH
Stamgäst
Posts: 53
Joined: Fri 25 Oct, 2002 20:52

Post by EH »

Katastrof Staffan, Jag lider med dig!
Det låter som att det blir lagom att hämta ut bilen till vägarna är saltade o fina mao.
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Post by Lotus »

Staffan wrote:Hello!


Bilen står fortfarande på verkstaden och blir troligtvis klar nästa vecka, har gått 8 veckor nu och man kan ju bli galen för mindre.

Staffan
8 veckor :shock: :shock: Stackare... Vad har hänt med bilen? Själv var min bil på verkstad i 6 veckor och det tyckte jag var en lång tid....
Post Reply