Idag var vi ut och provade halkbanan på Tullinge flygfält med våra Lotusar. Vi bjöd upp till dans och lyckades göra några riktigt schyssta piruetter :!:
Det var nog året sista "riktiga" körning. Känns lite läskigt att köra på allmän väg när det är halt och man har hårda sommardäck.
Låter spännande med halkkörning - ganska tufft att häva returerna med mittmotor kan jag tro.
Kul med detta nya forum. Bilen står fortfarande på verkstaden och blir troligtvis klar nästa vecka, har gått 8 veckor nu och man kan ju bli galen för mindre.