nedan bil verkar vara bra kap om år ståmmer och inga defekter, så någon som är sugen så?
http://www.mobile.de/SIDdSdvETK0o8kn4Jl ... 288&top=10&
om någon går i köptankar på en Esprit V8a
- Mikael_W
- Forumadministratör
- Posts: 1442
- Joined: Sat 10 May, 2003 21:15
- Location: Skåne,Malmö
- Contact:
om någon går i köptankar på en Esprit V8a
Mikael, Fisker Karma
-
Guest
- Rickard
- Svårt Lotus-beroende
- Posts: 1189
- Joined: Mon 15 Sep, 2003 11:28
- Location: Jönköping.
- Contact:
Typiskt, en vecka efter att man har köpt en S4...
Såg väldigt fin ut på bild.
Såg väldigt fin ut på bild.
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.