om någon går i köptankar på en Esprit V8a

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Mikael_W
Forumadministratör
Posts: 1442
Joined: Sat 10 May, 2003 21:15
Location: Skåne,Malmö
Contact:

om någon går i köptankar på en Esprit V8a

Post by Mikael_W »

nedan bil verkar vara bra kap om år ståmmer och inga defekter, så någon som är sugen så?
http://www.mobile.de/SIDdSdvETK0o8kn4Jl ... 288&top=10&
Mikael, Fisker Karma
Guest

Post by Guest »

Bara att slå till, nu är euron billigare än på länge. 9,055 just nu, det blir 357 kkr, sen går det säkert att pruta lite också.
User avatar
Rickard
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1189
Joined: Mon 15 Sep, 2003 11:28
Location: Jönköping.
Contact:

Post by Rickard »

Typiskt, en vecka efter att man har köpt en S4...

Såg väldigt fin ut på bild.
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...

Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1

Å en hel del annat.
Guest

Post by Guest »

Nu är det ännu billigare, euron just nu i 8,90!
Post Reply