Hittade en bild på min Europa som är tagen för nästan exakt 40 år sedan. Den unga tjejen på bilden har jag fortfarande kvar men inte bilen. Har dock kunnat följa dess brokiga leverne flera år tillbaka. Gick som miniföljetång i Winners Choice för många herrans år sedan. Dock är inte jag luringen som det refereras till där.
Den 11 januari skall det stå en ny/gammal Europa S2 i mitt garage igen om allt går enligt planerna.
Hälsningar irån en som hade meddlemsnr. 380 när det begav sig ;0)
Man blir väl aldrig för gammal?
Man blir väl aldrig för gammal?
- Attachments
-
- IMG_0003 3.jpg (114.5 KiB) Viewed 4523 times
Christer Svensson. Han med den vita Europan
Re: Man blir väl aldrig för gammal?
Nej man blir aldrig för gammal för en Lotus. Man håller sig ung för att komma i och ur den!
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Re: Man blir väl aldrig för gammal?
Jag tror att du återfår ditt gamla medlemsnummer om du uppger det när du åter blir medlem
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236