Man blir väl aldrig för gammal?

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
ducceman
Användare
Posts: 15
Joined: Thu 06 May, 2010 17:16
Location: Veinge

Man blir väl aldrig för gammal?

Post by ducceman »

IMG_0003 3.jpg
IMG_0003 3.jpg (114.5 KiB) Viewed 4521 times
Hittade en bild på min Europa som är tagen för nästan exakt 40 år sedan. Den unga tjejen på bilden har jag fortfarande kvar men inte bilen. Har dock kunnat följa dess brokiga leverne flera år tillbaka. Gick som miniföljetång i Winners Choice för många herrans år sedan. Dock är inte jag luringen som det refereras till där.
Den 11 januari skall det stå en ny/gammal Europa S2 i mitt garage igen om allt går enligt planerna.
Hälsningar irån en som hade meddlemsnr. 380 när det begav sig ;0)
Attachments
IMG_0003 3.jpg
IMG_0003 3.jpg (114.5 KiB) Viewed 4520 times
Christer Svensson. Han med den vita Europan
User avatar
oodsell
Ordförande i Lotusklubben
Posts: 1407
Joined: Sun 26 Aug, 2007 17:54
Location: Särö

Re: Man blir väl aldrig för gammal?

Post by oodsell »

Nej man blir aldrig för gammal för en Lotus. Man håller sig ung för att komma i och ur den!
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
User avatar
STELL
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1059
Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
Location: STOCKHOLM

Re: Man blir väl aldrig för gammal?

Post by STELL »

Jag tror att du återfår ditt gamla medlemsnummer om du uppger det när du åter blir medlem
STELLAN

2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Post Reply