Snart till salu...

Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
Post Reply
pierre.a
Forumberoende
Posts: 106
Joined: Wed 21 Apr, 2010 08:51
Location: Mjölby

Snart till salu...

Post by pierre.a »

Den värsta? 1,8 Exigen som tillverkats.
Lotus Exige Scura 2010 med det mesta från fabrik, Fullt justerbara Öhlinare, Traction Control, Launch Control, Diffbroms, Accusump, Mängder av kolfiber, m.m, m.m.
Ca 1300 mil.
Bilen kommer kosta mycket pengar, (inte dyr, dyrt är väl nåt som inte är värt vad det kostar?!).
Det är ett försäljningsuppdrag och är ännu inte prissatt.
Bilen är den näst sista som tillverkades, nr 34 av 35.
Med största säkerhet enda exemplaret i Norden.

Färgskillnaderna som finns på bilderna beror på att stenskottsskydd är monterat.

Pierre Andersson
Bilhallen Mjölby
Attachments
DSC_0007.JPG
DSC_0007.JPG (44.28 KiB) Viewed 8644 times
DSC_0003.JPG
DSC_0003.JPG (43.83 KiB) Viewed 8610 times
DSC_0018.JPG
DSC_0018.JPG (51.61 KiB) Viewed 8600 times
pierre.a
Forumberoende
Posts: 106
Joined: Wed 21 Apr, 2010 08:51
Location: Mjölby

Re: Snart till salu...

Post by pierre.a »

fler bilder...
Attachments
DSC_0018.JPG
DSC_0018.JPG (51.61 KiB) Viewed 8594 times
DSC_0017.JPG
DSC_0017.JPG (43.4 KiB) Viewed 8591 times
DSC_0014.JPG
DSC_0014.JPG (60.71 KiB) Viewed 8587 times
User avatar
Graf Orlok
Forumveteran
Posts: 395
Joined: Thu 26 Jul, 2012 22:16
Location: Täby, Stockholm

Re: Snart till salu...

Post by Graf Orlok »

Absoluta favorit-Exigen. Har drömt om den sen jag läste om just detta ex härom året. Tycker den är ASGRYM!
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
sebo
Stamgäst
Posts: 82
Joined: Sun 14 Nov, 2010 16:05
Location: malmö

Re: Snart till salu...

Post by sebo »

hey  :wave:
ja vist er den fin :shock:
men hvis du tror at den er gjort av guld og tar en pris efter detta er du jo lige langt  :nono:
men du har vel taget den hjem for at selg den eller ????  :bigl:
glæder mig til at se dit prisskylt  :deal:
ps. intet er vel mere vært en sin efterspørgsel ?? :evilgrin10:
mvh niels  :up:




http://www.bluevalleyracing.se
http://www.rentndrive.se
motorsport går i blodet.......herligt..
niels hansen,malmö
pierre.a
Forumberoende
Posts: 106
Joined: Wed 21 Apr, 2010 08:51
Location: Mjölby

Re: Snart till salu...

Post by pierre.a »

Det är alldeles sant att ingenting är värt mer än nån vill betala för det.
Sen äger inte jag bilen, men jag har åtagit mig att hjälpa ägaren att sälja bilen för deras räkning.

Jag ville bara understryka att en sån här bil är långt ifrån "vanlig" Exige, och att den finns i våra försäljningslokaler för den som eventuellt skulle passera våra trakter och är sugen på att ta sig en titt!

Med vänlig hälsning,
Pierre
Post Reply