Den värsta? 1,8 Exigen som tillverkats.
Lotus Exige Scura 2010 med det mesta från fabrik, Fullt justerbara Öhlinare, Traction Control, Launch Control, Diffbroms, Accusump, Mängder av kolfiber, m.m, m.m.
Ca 1300 mil.
Bilen kommer kosta mycket pengar, (inte dyr, dyrt är väl nåt som inte är värt vad det kostar?!).
Det är ett försäljningsuppdrag och är ännu inte prissatt.
Bilen är den näst sista som tillverkades, nr 34 av 35.
Med största säkerhet enda exemplaret i Norden.
Färgskillnaderna som finns på bilderna beror på att stenskottsskydd är monterat.
Pierre Andersson
Bilhallen Mjölby
Snart till salu...
Snart till salu...
- Attachments
-
- DSC_0007.JPG (44.28 KiB) Viewed 8645 times
-
- DSC_0003.JPG (43.83 KiB) Viewed 8611 times
-
- DSC_0018.JPG (51.61 KiB) Viewed 8601 times
Re: Snart till salu...
fler bilder...
- Attachments
-
- DSC_0018.JPG (51.61 KiB) Viewed 8595 times
-
- DSC_0017.JPG (43.4 KiB) Viewed 8592 times
-
- DSC_0014.JPG (60.71 KiB) Viewed 8588 times
- Graf Orlok
- Forumveteran
- Posts: 395
- Joined: Thu 26 Jul, 2012 22:16
- Location: Täby, Stockholm
Re: Snart till salu...
Absoluta favorit-Exigen. Har drömt om den sen jag läste om just detta ex härom året. Tycker den är ASGRYM!
Staffan Linder
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
Sekreterare LCCS
--Lotus Exige Sport 350 - 2017--
Re: Snart till salu...
hey
ja vist er den fin
men hvis du tror at den er gjort av guld og tar en pris efter detta er du jo lige langt
men du har vel taget den hjem for at selg den eller ????
glæder mig til at se dit prisskylt
ps. intet er vel mere vært en sin efterspørgsel ??
mvh niels
http://www.bluevalleyracing.se
http://www.rentndrive.se
ja vist er den fin
men hvis du tror at den er gjort av guld og tar en pris efter detta er du jo lige langt
men du har vel taget den hjem for at selg den eller ????
glæder mig til at se dit prisskylt
ps. intet er vel mere vært en sin efterspørgsel ??
mvh niels
http://www.bluevalleyracing.se
http://www.rentndrive.se
motorsport går i blodet.......herligt..
niels hansen,malmö
niels hansen,malmö
Re: Snart till salu...
Det är alldeles sant att ingenting är värt mer än nån vill betala för det.
Sen äger inte jag bilen, men jag har åtagit mig att hjälpa ägaren att sälja bilen för deras räkning.
Jag ville bara understryka att en sån här bil är långt ifrån "vanlig" Exige, och att den finns i våra försäljningslokaler för den som eventuellt skulle passera våra trakter och är sugen på att ta sig en titt!
Med vänlig hälsning,
Pierre
Sen äger inte jag bilen, men jag har åtagit mig att hjälpa ägaren att sälja bilen för deras räkning.
Jag ville bara understryka att en sån här bil är långt ifrån "vanlig" Exige, och att den finns i våra försäljningslokaler för den som eventuellt skulle passera våra trakter och är sugen på att ta sig en titt!
Med vänlig hälsning,
Pierre