Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
-
Staffan
- Stamgäst
- Posts: 86
- Joined: Sun 03 Nov, 2002 09:11
- Location: STOCKHOLM
Post
by Staffan »
Imorgon lördag blir det premiär för min Eliste Stockholmtrakten. Tänkte vänta till den första men efter väderprognosen så kunde jag intehålla mig.
Tänk- för em månad sedan så kändes den första körningen väldigt avlägsen och nu är man framme vid säsongstart!!
Hälsar
Staffan
-
Guest
Post
by Guest »
Ge oss en rapport Staffan
