Nu är det dags!!

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Staffan
Stamgäst
Posts: 86
Joined: Sun 03 Nov, 2002 09:11
Location: STOCKHOLM

Nu är det dags!!

Post by Staffan »

Imorgon lördag blir det premiär för min Eliste Stockholmtrakten. Tänkte vänta till den första men efter väderprognosen så kunde jag intehålla mig. :steer:

Tänk- för em månad sedan så kändes den första körningen väldigt avlägsen och nu är man framme vid säsongstart!!  :up:

Hälsar

Staffan
Guest

Post by Guest »

Ge oss en rapport Staffan :hack:
Post Reply