Besöksstatistik för lccs.nu

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Plus2
Forumveteran
Posts: 320
Joined: Thu 24 Oct, 2002 11:47
Location: Malmö
Contact:

Besöksstatistik för lccs.nu

Post by Plus2 »

Till skillnad från alla andra kurvor just nu, så pekar kurvan för besöksstatistiken på lccs.nu bara uppåt:

Image

 :wave:
P-O
User avatar
Mgz
Forumberoende
Posts: 148
Joined: Sun 27 Oct, 2002 09:42
Location: Huskvarna

Post by Mgz »

Jättekul P-O!
Har du koll på vilka länder trafiken kommer från? Jag vet att den funktionen fanns tidigare och det var rätt intressant att se fördelningen.

PS De bilder du saknar är nu tagna, jag fixar till dem ikväll och mailar till dig.
Magnus, Esprit V8-GT
User avatar
Plus2
Forumveteran
Posts: 320
Joined: Thu 24 Oct, 2002 11:47
Location: Malmö
Contact:

Post by Plus2 »

Hej Magnus

Tyvärr så presenteras den detaljerade statistiken bara veckovis, men de senaste två veckorna så har det i alla fall varit besökare från både asien och Australien.

Mvh,
P-O
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Post by Lotus »

Ännu ett bevis på att hemsidan är en av de bästa :trophy2:  :wave:
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
User avatar
Lotus
Forumveteran
Posts: 980
Joined: Fri 25 Oct, 2002 18:39
Location: Onsala

Post by Lotus »

Hur skall vi få igång den Engelska forumdelen? Med utrikiska besökare på hemsida så hade det varit roligt att "prata" Lotus också med dom. :hack:
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Post Reply