Jättekul P-O!
Har du koll på vilka länder trafiken kommer från? Jag vet att den funktionen fanns tidigare och det var rätt intressant att se fördelningen.
PS De bilder du saknar är nu tagna, jag fixar till dem ikväll och mailar till dig.
Tyvärr så presenteras den detaljerade statistiken bara veckovis, men de senaste två veckorna så har det i alla fall varit besökare från både asien och Australien.
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Hur skall vi få igång den Engelska forumdelen? Med utrikiska besökare på hemsida så hade det varit roligt att "prata" Lotus också med dom.
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.