Undrar om någon kan hjälpa mig komma i kontakt med generalagenten så jag kan kolla om mina intyg.
Är det någon som har tagit in en Esprit Turbo från USA och vet var jag skall vända mig?
Ha det,
Import av Lotus Esprit Turbo '86 från USA
Import av Lotus Esprit Turbo '86 från USA
Eric
Torslanda
Torslanda
Hej oj,
Du får nog ta och skynda dig massor, de svenska myndigheterna håller på att lägga locket på när det gäller USA privat import. Vill du har intyg så vänd dig till Lotuscars i england, de svenska agenterna är tyvärr inget att ha i dessa frågor( talar av egen erfarenhet). Mailaddresser finns under länkbibloteket på forumet. Kontakta Neil, är det någon som kan hjälpa dig mot de svenska administratörerna så är det han( mkt hjälpsam och trevlig). Är du intresserad av besiktningsstation kontakta Vista Stockholm/Vällingby dom går att prata med.
Lycka till, men skynda dig..

Du får nog ta och skynda dig massor, de svenska myndigheterna håller på att lägga locket på när det gäller USA privat import. Vill du har intyg så vänd dig till Lotuscars i england, de svenska agenterna är tyvärr inget att ha i dessa frågor( talar av egen erfarenhet). Mailaddresser finns under länkbibloteket på forumet. Kontakta Neil, är det någon som kan hjälpa dig mot de svenska administratörerna så är det han( mkt hjälpsam och trevlig). Är du intresserad av besiktningsstation kontakta Vista Stockholm/Vällingby dom går att prata med.
Lycka till, men skynda dig..
joakim
SE highwing
SE highwing
Nja, det är nog inte så bråttom längre. Regeländring var på gång tidigare men nu ser det inte ut som att det kommer ändras än på ett tag, se http://www.vv.se/aktuellt/pressmed/2003/hkpress12.htm
Magnus, Esprit V8-GT