Idag (10/5) drar torsdagsträffarna i Stockholm för sportbilar av alla de slag igång igen! Som vanligt är det kl 19.
"Nytt" för i år är att det är tillbaka på kajen nere vid Öst100, men eftersom den restaurangen inte finns längre är det Thaiboat som gäller och de har specialpriser på mat och dryck för oss som kommer sportbil! Tack till Peter Ternström på Porscheklubben.se och Jonas Lange på Viper Club Nordic som fixat det! :)
En bild från 2005:
JAG HOPPAS PÅ ATT KOMMA TILL ÖST 100 DEN 7/7.
HAR NÅGON VARIT DÄR ÄNNU I ÅR?
ÄR DET LIKA MYCKET BILAR SOM DET VAR TIDIGARE?
NÅGRA LOTUSBILAR, ELLER ANNAT BRITTISKT DÄR?
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Jag har tyvärr inte haft tillfälle att komma dit än iår...
För tillfället står bilen på verkstaden och får två st (!) krockskador lagade, men jag hoppas att den är klar tills på torsdag så man kan begå permiär där då! :)
Jag har sett lite bilder från tidigare träffar i år och då har där varit minst en Lotus där!
Se t ex den här bilden från 24/5:
Maserati 222E ('89) - Sportbilen för soliga sommardagar Mazda MX-3 1.6i ('96) - Roliga jobbpendlarbilen SAAB 9-5 2.3t ('01) - Hästdragar- och långfärdsbilen
STELL wrote:KUL ATT VI BLEV NÅGRA STYCKEN ,TILL SIST.
HOPPAS PÅ FLER LIKA BRA KVÄLLAR
Ja, verkligen! Det var en väldigt trevlig kväll, men jag tycker att det var lite tunnt med Lotusar...
Men så var det ju också en av trasig Lotus som fick ersättas av en lite mer tillförlitlig Maserati... ;-)