Chatten
-
Guest
Chatten ligger längst ner på startsidan www.lccs.nu/forum. Den fungerar dock inte just nu. Kommer att funka ikväll igen.
Första gången jag var där var jag ensam
Andra gången var du där Lasse )
( Det gick inte lika hett till som smilisen antyder men det var de enda smilisar som "pratade" med varandra) :standhello: 
F.d ägare till 2st. Esprit S3 -86, en röd och en vit.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Lotus Elise S -07
F.n ej Lotus ägare
---------------------------------------------------
Micke T.
Anledningen till att det är "Tekniskt uheld" (välkänd skylt för oss skåningar som ser på dansk TV...) är att imorse så skulle jag fixa till tidsangivelsen för chatten.
Tyvärr visade det sig att den nya brandväggen här på jobbet inte tillåter utgående FTP längre :518: . Problemet är att FTP filöverföringen börjar med att radera den gamla filen innan FTP märker att det inte går att skicka dit den nya versionen av filen
Lasse och Stefan får ta en vilopaus i det ivriga chattandet tills någon gång ikväll.
Sorry,
P-O
Tyvärr visade det sig att den nya brandväggen här på jobbet inte tillåter utgående FTP längre :518: . Problemet är att FTP filöverföringen börjar med att radera den gamla filen innan FTP märker att det inte går att skicka dit den nya versionen av filen
Lasse och Stefan får ta en vilopaus i det ivriga chattandet tills någon gång ikväll.
Sorry,
P-O