Gotland-ring tråden wrote:Den person inom Miata-klubben som står som anmälningsmottagare i senaste numret av Winners Choice är inte rätt person. Slog i från sig med bägge händer när jag ringde honom. Pratade då med Birger Elfström som istället tar emot anmälningarna från LCCS-medlemmar. Birger når du på mejl elfstroem@telia.com
Jag skall också anmäla mig.
Tips på övernattning? Är det många Skåningar som skall dit? Brukar det bli samkörning upp? Körningen slutar ungefär vid 17:00 (har ca 5 timmar hem)?
Bra med rensning bland trådarna.
Som jag skrev tidigare så är jag anmäld till G-åsen. Tänker åka upp dagen innan och övernattar på ett litet familjehotell inne i Karlskoga.
Har bott där tidigare (en gång) men det var då i annan regi. Stället heter Brogården och drivs av en familj som heter Krey. Dom hyr numera ut bara en del av rummen i detta fina gamla hus. Resten bor dom själv i.
För den som eventuellt vill bo där oxå kan ringa 0586-35800. Dom har två dubbel- och ett enkelrum. Enkelrummet ska jag bo i ! Frukost ingår.
Skyddad parkeringsplats för bilarna. Utomhus men inte direkt synligt från vägen. Ligger mitt emot stora porten till Bofors.
På banan finns små hytter att hyra. Av vem och pris vet jag ej.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Stugor på Karlskoga Motorstadion
6 st småstugor med 4 sovplatser i varje stuga. Stugorna ligger i direkt anslutning till Karlskoga Motorstadion. Pris per stuga 550:- Det finns också 2st 3-bäddsstugor, 500kr/natt. För bokning, ring Mike, Karlskoga Motorstadion. Tel: 0586-150 10
Det är riktigt att det inte står i Winners Choice vad det kostar.
Men det är samma pris som Kinnekulle d.v.s. 500:-, som inbetalas till LCCS:s Pg 83 97 46-7. Kontaktperson och program kommer inom kort.