Bättre sent än aldrig så kommer här lite information om Wendels vårträff den 7 maj.
Jan-Inge och jag har pratat ett antal gånger om att göra något annorlunda med årets vårträff men tiden tycks inte att räcka till. Det blir alltså det vanliga, dock mycket trevligt vilket innebär god mat och massor av Lotusprat samt provköra nya Elisebilar om man vill.
Öppettiderna är följande: 11.00 till 14.00.
Vi ses Torbjörn Rantzow
Wendels vårträff en 7 maj.
-
Torbjorn Rantzow
- Användare
- Nillet
- Forumadministratör
Trodde det skulle dyka upp fler bilar... Det sydliga vädret visade sig från sin bästa sida. Tack till Wendels för en trevlig träff!
Mina bilder på Webshots
MGCC m.fl. hade besiktningsträff samtidigt och bilder därifrån finns även på länken ovan.
Mina bilder på Webshots
MGCC m.fl. hade besiktningsträff samtidigt och bilder därifrån finns även på länken ovan.
Tack till Jan-Inge för förtäringen !
Men visst kan vi från klubben hjälpas åt att göra något mer aktivt av det årliga Wendelsmötet !? Även om jag tycker det är trevligt att träffa er andra Lotusfantaster så hade det varit roligt att hitta på något också. Jan-Inge Theander har lovat tidigare att han sponsrar med ett rimligt belopp !
Sen var det ju "lite oturligt" att denna aktivitet kolliderade med den enda andra årliga aktiviteten som hålles i Trelleborg för sportbilsentusiaster, MGCCs besiktningsträff på SBP ! Fast en del hann väl med båda.
Hälsn
Lasse H
Men visst kan vi från klubben hjälpas åt att göra något mer aktivt av det årliga Wendelsmötet !? Även om jag tycker det är trevligt att träffa er andra Lotusfantaster så hade det varit roligt att hitta på något också. Jan-Inge Theander har lovat tidigare att han sponsrar med ett rimligt belopp !
Sen var det ju "lite oturligt" att denna aktivitet kolliderade med den enda andra årliga aktiviteten som hålles i Trelleborg för sportbilsentusiaster, MGCCs besiktningsträff på SBP ! Fast en del hann väl med båda.
Hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
utan man blir gammal för att man slutar leka !