Till klockan 14:00 hinner jag tyvärr inte till er i Hörby, har fullt program till ca 15:00 och sen tar det en liten stund att köra från mig till Hörby även om jag kör min Lotus
Hoppas att ni har tur med vädret och att det blir en lyckad tur.
Må gott
Patrik.
Det verkar som vädret blir, om inte bra, så åtminstone inte illa tillräckligt för att avstå från en söndagsutflykt. Har nyss varit ute på en del av sträckan i en kombinerad rekognoserings- och fisketur. Vägarna är fläckvis våta, men inga problem.
För den som känner sig manad så ses vi hemma hos mig kl 14.00.
Hälsn
Lasse H
Hörby
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
Ja, vår höstrunda i mellanskåne blev av. Till slut. Men gruppen kunde inte bli mindre än den var. Fast vädret var fint, lite blött på sina håll framför allt inne i bokskogarna, och åxå ganska mycket löv på asfalten. Men med det "joggingtempo" Niklas och jag höll var det inga problem med väggreppet. Själva körturen tog ganska exakt en timme och vi var båda överens om att det var uppfriskande.
Ser fram mot slottsturen !
Hälsningar
Lasse H
Hörby
Niklas !
Du och jag, som tydligen är av ett tåligare material än Patrik och Micke, kanske kan prova slottsturen innan årsskiftet ? Är bara vägarna utmanande tillräckligt så håller man värmen i alla fall.
hälsn
Lasse H
Hörby
Min vanliga bil är på verkstad idag så jag kör med Speedstern.
Skulle haft kameran med i morse. Det var dimmigt och solsken och jag tror att det kunde blivit ett bra kort. Speedstern med taket på och soldis i bakgrunden.
Kör nog en rek-runda i kväll då jag inte har koll på längd och tid. Vi får hålla koll på helgväder så vi hittar en bra helg.
En dag med rätt tidsplanering från min sida och jag är med även nu i höst.
Dag och tid så tidigt som möjligt så ska jag försöka få in de i planeringen även om det är tajt.
Jag ställer inte av min bil så jag kan köra vilken fin ledig dag som hellst.
Må gott.
Patrik.
Det var 3 veckor sedan jag körde rundan sist och mycket har hänt, bet-säsongen är på högvarv...
Får nog ta bort hela inledningen på rundan då det mer liknade en grusväg.
Hela slottsrundan är 6 mil och tar ca 50 minuter. Av de 5 slott som passeras kanske något räknas som gods dock...
Hej.
Ska på en större fest på lördag och är trolien inte laglig bakom ratten förrän närmre kvällen.
Men jag håller ett öga på sidan här, man vet aldrig.
Må gott
Patrik.