Det är jag som är den lycklige ägaren till Elisen.
Lisa heter jag och är från Storvik. Det är min farmor och farfar som bor efter Kärråsvägen och jag har nog hört ryktas om att det står en Esprit parkerad i närheten.
Har du planerat in en trip till Falun i helgen? Tänker på Good Old England-träffen nu på lördag.
Brukar du vara på torsdagsträffarna i Högbo något? Kom just hem därifrån, det var visst inställt idag men det hade ju jag missat.
Välkommen i klubben Lisa (för du ska väl bli medlem?)! Jag hoppas att du får mycket kul med bilen och oss.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Mycket Roligt och Grattis till din bil i de rätta färgerna !
Ett evenemang jag kan rekommendera starkt, förutom våra egna evenemang som Lotus Day och Lotus Festival, är Sportscar Poker Run i Mora.
Vi var där i helgen 17-18/5 i år och passerade också Sandviken på väg dit i vår Elise...
Ingen gräsmatteträff, utan tipsrunda runt Siljan med avslutande körning på Mora Flygplats.
Bankett på kvällen...
Hoppas vi ses där nästa år!
Hälsar
Håkan & Ulla
Attachments
Håkan Bengtsson, Ansvarig för Bankörning LCCS
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira
Sportscar Poker Run låter roligt, vi ses där nästa år!
Är det några andra arrangemang i mellansverige som jag inte ska missa?
För er andra som är från trakterna Gästrikland/Dalarna så rekommenderar jag Good Old England-träffen som är i slutet på maj varje år i Staberg utanför Falun. Mycket engelska bilar av alla sorter men tyvärr lite få Lutos.