Nästa leksak???

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
shasselg
Forumberoende

Re: Nästa leksak???

Post by shasselg »

Vad betyder det....det funger 3 poster längre upp i samma tråd....verkar snarare vara användarestyrt dvs jag får antagligen inte.
Nillet
Forumadministratör

Post by Nillet »

shasselg wrote:Vad betyder det....det funger 3 poster längre upp i samma tråd....verkar snarare vara användarestyrt dvs jag får antagligen inte.
Om du högerklickar på de bilderna och tittar på egenskaper så ser du att de bilderna ligger på internet (på min hemsida). Att ladda upp bilder på lccs.nu går tydligen bara i vissa forumdelar. Jag kan inte heller ladda upp billder till lccs.nu i denna forumdel. Lägger till denna information i min beskrivning om hur man laddar upp bilder.
Niklas (forum-admin)
Westfield SEIW - http://www.nillet.com
http://www.ellensagentur.se
shasselg
Forumberoende

Post by shasselg »

Nillet wrote:
shasselg wrote:Vad betyder det....det funger 3 poster längre upp i samma tråd....verkar snarare vara användarestyrt dvs jag får antagligen inte.
Om du högerklickar på de bilderna och tittar på egenskaper så ser du att de bilderna ligger på internet (på min hemsida). Att ladda upp bilder på lccs.nu går tydligen bara i vissa forumdelar. Jag kan inte heller ladda upp billder till lccs.nu i denna forumdel. Lägger till denna information i min beskrivning om hur man laddar upp bilder.
Då fattar jag. Det finns alltid en förklaring....tack för info. :lol:
oodsell
Ordförande i Lotusklubben

Post by oodsell »

Kan det vara så att bilden var för stor? När jag lyckades ladda upp bilder för första gången häromkvällen (enligt Nillets anvisningar) fick jag minska dem till omkring 200 kB innan det gick att få med dem.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
shasselg
Forumberoende

Post by shasselg »

oodsell wrote:Kan det vara så att bilden var för stor? När jag lyckades ladda upp bilder för första gången häromkvällen (enligt Nillets anvisningar) fick jag minska dem till omkring 200 kB innan det gick att få med dem.
Nej, inte i detta fallet....möjligheten (längst ner) att lägga in bild/fil finns helt enkelt inte i denna del av forumet.
silke
Forumveteran

Post by silke »

Det verkar som om det går sisådär med KTMs försäljning av X-Bow. Nu stänger de ner produktionen fram till januari för att anpassa sig till den lägre efterfrågan. De sänker samtidigt prognosen på antal sålda bilar per år från 1000st till mellan 200-300st.

http://www.pistonheads.co.uk/news/defau ... ryId=20491
Tråkigt att de inte lyckas sälja fler. :( Men som de flesta kommentarerna till artikeln påpekar så blev den alldeles för dyr i slutändan!  :deal:

Skulle mycket väl kunna tänka mig en, men så var det det där med priset....
Daniel Aspenberg
Lotus Elise Sport 220 -20
Post Reply