Mike Taylor på Lotusbits annonserar också att han har i stort sett allt till Elite. De gånger jag har försökt köpa av honom har han dock inte besvarat mina mejl, men jag vet att andra lyckats handla av honom. Man kanske bör ringa honom och snacka lite engelska.
Såg också att du sökte blinkersspak. Jag har för mig att det är samma modell som sitter på Austin Maxi (fastän inte helt säker), så där kan man ju även kolla om det står någon sådan på skroten i Sverige.
Det står att spakarna på rattstången kommer från Triumph Stag, så där verkade jag alltså ha fel. Men Triumphdelar finns ju att få tag på lite var stans.
Det står att spakarna på rattstången kommer från Triumph Stag, så där verkade jag alltså ha fel. Men Triumphdelar finns ju att få tag på lite var stans.
Tack för att ni ställt upp med all information.
( P:s det var inte blinkersspak utan kpl. blinkers )
Mvh Bosse.
misterbosse wrote:Någon som vet var man kan få tag på denna list inkl. ändstycken.
Finns kanske någon ersättningslist som kan användas istället.
Mvh. Bosse.
SJ Sports Cars hade inga. Mike verkar inte ha någon service alls, skickat mail 2 st. Fax 1 st. Har han något att sälja över huvud taget.
Mvh. Bosse.
Det finns ju några olika typer av midjelist; en tunnare svart variant, en lite tjockare svart variant och en som har krominlägg med svart längs kanterna. Vill du ha kromvarianten så tror jag inte att den finns att få tag på längre. Men de andra två verkar SJ ha i sin katalog?
De är de som säljs på rulle och som man får kapa till själv. Jag köpte den variant som är en bit ned på listan och använda inte några ändstycken, utan snedkapade ändarna vid dörrspringorna.
Angående Mike Taylor så vet jag att en del har handlat av honom, bl.a. STELL här på forumet, fastän det var väl ett tag sedan. Jag har fått kontakt med Mike vid något tillfälle och då sa han att han hade ett annat jobb också och var på affärsresa ibland. Man kanske får ringa till honom då och då och se om han svarar?