Köpguide av Elise i nya Bilsport
Köpguide av Elise i nya Bilsport
I nummer 9 av Bilsport som jag fick igår så är det en liten köpguide om Elise. Dock inte så omfattande men kul ändå tycker jag.
-
Guest
Köpte den och läste guiden. Riktigt uruslet. Haventon bör hålla sig till sina 50-60-talsbilar. Vet inte vad han pratar om. Förmodligen har han aldrig kört en Elise.
Mitt råd är att inte köpa Bilsport, för guiden är absolut värdelös. Dessutom var det flera felaktigheter i artiklen (såklart).
Tråkigt med sådana sopigt kassa artiklar, förstör ju bara för oss och eventulla Eliseägare.
Mitt råd är att inte köpa Bilsport, för guiden är absolut värdelös. Dessutom var det flera felaktigheter i artiklen (såklart).
Tråkigt med sådana sopigt kassa artiklar, förstör ju bara för oss och eventulla Eliseägare.
-
The Larster
- Användare
-
Guest
Han skrev bl a att man måste köpa en Elise med hardtop. Vad ska man med en hardtop till?? Han sa att bilen i princip var ensitsig, att det inte får plats med någon passagerare. Ett bevis på att han aldrig kört bilen. Han tyckte att man skulle importera en från England, eftersom de är billigare där... Blir nog jättebra andrahandsvärde på en högerstyrd bil i Sverige... NOT! Plus massor av annat sk*t.The Larster wrote:Berätta mer om Haventorns felaktigheter.
Äger ingen Elise än, men läser och lär. Så ett förtydligande vore önskvärt!