Bilen finns nu för avhämtning hemma hos oss kl 0800 på Lördag. Välkommen "lilla gubben"!Eva wrote:Till Dig, lilla gubben, alltid!Rickard wrote: Hörde att det fanns en esprit att låna för en stackars lotusägare med problem..
Pusspuss
Mvh /Lasse
Bilen finns nu för avhämtning hemma hos oss kl 0800 på Lördag. Välkommen "lilla gubben"!Eva wrote:Till Dig, lilla gubben, alltid!Rickard wrote: Hörde att det fanns en esprit att låna för en stackars lotusägare med problem..
Pusspuss
Absolut! Och tack detsamma! Självklart vore det jättekul att se er på träffarna framöver...Benny Långberg wrote:Trots att vi inte kände enda av er när vi kom till Sollentuna så kände vi oss genast välkomna. Är alla människor i Lotusklubben lika trevliga som det Stockholmsgäng vi träffat idag?
Blev (av nån konstig anledning... ;-) ) inte jättamånga Lotusbilder, men det blev en:Göran wrote:Vi som hade annat för oss vill se foton (please)

Ja, det är OK! Skriv gärna med "Foto: Henrik Löwendahl-Nyrén".Nillet wrote:Jag har fått i uppdrag att uppdatera tidigare träffar på huvudsidan.
henrikln: Får jag använda din bild på LCCS huvudsida?
Jag efterlyser bilder från detta evenemang, är det någon som har fler bilder som jag får lägga ut?
Skicka till banansvarig@lccs.nu