Fick senaste numret av Autocar idag. De har en "spionbild" på en Elise med Toyotas V6 motor på 220 hk. De påstår även att Celica motorn på 190 hk kommer till Elisen. Hoppas att detta är sant
Skulle vara riktigt bra för Lotus framtid tror jag. Bilarna ska enligt Autocar börja säljas i början/mitten av 2004. De säger även att V6 skulle passa bra i en ny version av Exige