Jackie Stewart på TV
Posted: Mon 08 Sep, 2003 08:53
Som Lotusfantast måste man vara lite besviken på att JYS (John Young Stewart
) snuvade Ronnie och Emerson på världsmästartiteln 1973, men det kan väl vara förlåtet nu.
Tyvärr missade jag första delen i serien om Jackie Stewart som går på SVT på lördagskvällar, men efter att ha sett del två nu i lördags så kommer jag definitivt att se de resterande delarna.
Polisongerna har aldrig varit större och bilarna aldrig coolare än på sextio- och sjuttiotalet. Nästa program bör handla om hans sista mästerskapstitel 1973 så då blir det säkert mycket Lotus också.
Mvh,
P-O
Tyvärr missade jag första delen i serien om Jackie Stewart som går på SVT på lördagskvällar, men efter att ha sett del två nu i lördags så kommer jag definitivt att se de resterande delarna.
Polisongerna har aldrig varit större och bilarna aldrig coolare än på sextio- och sjuttiotalet. Nästa program bör handla om hans sista mästerskapstitel 1973 så då blir det säkert mycket Lotus också.
Mvh,
P-O