Jackie Stewart på TV

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Plus2
Forumveteran
Posts: 320
Joined: Thu 24 Oct, 2002 11:47
Location: Malmö
Contact:

Jackie Stewart på TV

Post by Plus2 »

Som Lotusfantast måste man vara lite besviken på att JYS (John Young Stewart :-D ) snuvade Ronnie och Emerson på världsmästartiteln 1973, men det kan väl vara förlåtet nu.

Tyvärr missade jag första delen i serien om Jackie Stewart som går på SVT på lördagskvällar, men efter att ha sett del två nu i lördags så kommer jag definitivt att se de resterande delarna.

Polisongerna har aldrig varit större och bilarna aldrig coolare än på sextio- och sjuttiotalet. Nästa program bör handla om hans sista mästerskapstitel 1973 så då blir det säkert mycket Lotus också.

Mvh,
P-O
Post Reply