Page 1 of 1

Houston, we have a problem.....

Posted: Thu 30 Jul, 2015 12:53
by oodsell
Som ordförande i klubben så använder jag givetvis vår eminenta klubbkalender när jag planerar mina dagar. Och till min förfäran upptäckte jag idag att fredag 31 juli inte finns i år! Och vi som har lovat att lämna besked till Lundsbrunn om antalet deltagare på årets Lotus Festival den 31 juli! Innebär det att om vi skickar in det i morgon så kommer de inte att få det beskedet? Och kommer mina räkningar att betalas i morgon?

Mystiken tätnar..... Styrelsen ser allvarligt på det inträffade.  :deal:

Re: Houston, we have a problem.....

Posted: Thu 30 Jul, 2015 13:29
by Nillet
Har också sett det och räknar inte med att jobba i morgon eftersom inte dagen finns.
Borde kanske kolla om företaget också följer LCCS-kalendern innan jag avviker?

Re: Houston, we have a problem.....

Posted: Thu 30 Jul, 2015 16:12
by Per Mo
Men då får väl de andra anpassa sig. :rolleyes07: