Houston, we have a problem.....
Posted: Thu 30 Jul, 2015 12:53
Som ordförande i klubben så använder jag givetvis vår eminenta klubbkalender när jag planerar mina dagar. Och till min förfäran upptäckte jag idag att fredag 31 juli inte finns i år! Och vi som har lovat att lämna besked till Lundsbrunn om antalet deltagare på årets Lotus Festival den 31 juli! Innebär det att om vi skickar in det i morgon så kommer de inte att få det beskedet? Och kommer mina räkningar att betalas i morgon?
Mystiken tätnar..... Styrelsen ser allvarligt på det inträffade.
Mystiken tätnar..... Styrelsen ser allvarligt på det inträffade.