Houston, we have a problem.....

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
oodsell
Ordförande i Lotusklubben
Posts: 1407
Joined: Sun 26 Aug, 2007 17:54
Location: Särö

Houston, we have a problem.....

Post by oodsell »

Som ordförande i klubben så använder jag givetvis vår eminenta klubbkalender när jag planerar mina dagar. Och till min förfäran upptäckte jag idag att fredag 31 juli inte finns i år! Och vi som har lovat att lämna besked till Lundsbrunn om antalet deltagare på årets Lotus Festival den 31 juli! Innebär det att om vi skickar in det i morgon så kommer de inte att få det beskedet? Och kommer mina räkningar att betalas i morgon?

Mystiken tätnar..... Styrelsen ser allvarligt på det inträffade.  :deal:
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
User avatar
Nillet
Forumadministratör
Posts: 3660
Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
Location: Eslöv, Skåne
Contact:

Re: Houston, we have a problem.....

Post by Nillet »

Har också sett det och räknar inte med att jobba i morgon eftersom inte dagen finns.
Borde kanske kolla om företaget också följer LCCS-kalendern innan jag avviker?
Niklas (forum-admin)
Westfield SEIW - http://www.nillet.com
http://www.ellensagentur.se
User avatar
Per Mo
Forumveteran
Posts: 469
Joined: Tue 04 Oct, 2011 21:43
Location: Västerås

Re: Houston, we have a problem.....

Post by Per Mo »

Men då får väl de andra anpassa sig. :rolleyes07:
Mazda Miata ND 2.0 -19 2025-20?? :steer:
Lotus Elise Sport 220 april MY17 2017-20?? :steer:
Lotus Elise 111R MY07 2011-2017  :race:
BMW Z3 2.8 2003-2011  :race:
LCCS Webmaster
webmaster[at]lccs.nu
Post Reply