Page 1 of 1

Licens via Lotus klubben ?

Posted: Wed 24 Dec, 2014 09:18
by Josen
Hej

Går det att ha sin tävlings-licens via Lotus klubben ?

Tack

Joachim

Re: Licens via Lotus klubben ?

Posted: Wed 24 Dec, 2014 15:24
by oodsell
Hej
Det går inte numera, då vi gick ur SBF för några år sedan. Det var bara några få medlemmar som hade licens i LCCS och det kostade klubben ganska mycket i avgifter. Jag kan rekommendera för dig som bor i Västsverige t ex SVKG eller KAK.

Re: Licens via Lotus klubben ?

Posted: Thu 25 Dec, 2014 15:35
by Josen
Tack Olle

Blir många klubbar man måste vara med i...

Med vänlig hälsning,

Joachim