Page 1 of 1
Licens via Lotus klubben ?
Posted: Wed 24 Dec, 2014 09:18
by Josen
Hej
Går det att ha sin tävlings-licens via Lotus klubben ?
Tack
Joachim
Re: Licens via Lotus klubben ?
Posted: Wed 24 Dec, 2014 15:24
by oodsell
Hej
Det går inte numera, då vi gick ur SBF för några år sedan. Det var bara några få medlemmar som hade licens i LCCS och det kostade klubben ganska mycket i avgifter. Jag kan rekommendera för dig som bor i Västsverige t ex SVKG eller KAK.
Re: Licens via Lotus klubben ?
Posted: Thu 25 Dec, 2014 15:35
by Josen
Tack Olle
Blir många klubbar man måste vara med i...
Med vänlig hälsning,
Joachim