Page 1 of 1

Corbeau racingstol

Posted: Tue 08 Apr, 2014 08:55
by pierre.a
Vill sälja en Corbeau FIA racingstol som gått ur tiden på klassningen.
Det är broderat Exige på ryggstödet, säljes komplett med fästen (ej skjutbara) och 4-punktsbälte enligt bilden.
Kan eventuellt ta en standard Exige stol i inbyte inkl skjutbart underrede, men ett krav är att det finns urtag för 4 punktsbälte i så fall.
Har suttit i en Exige S2 men passar i en Elise S2 också.
Perfekt för trackday bilen då det är betydligt bättre stöd för kroppen i denna stol än en standard stol.
Jag vill ha 4500:- för både stol och bälte.

Pierre Andersson
0705-812197
pierre@bilhallenmjolby.se

Re: Corbeau racingstol

Posted: Tue 08 Apr, 2014 09:04
by oodsell
Pierre,

Jag sitter nöjd i min Corbeau stol i min S1:a, men hade jag haft en S2 eller Exige S2 så hade jag slagit till direkt. Det gör stor skillnad i kurvorna på bandagar! :steer:

Re: Corbeau racingstol

Posted: Tue 08 Apr, 2014 09:17
by pierre.a
Ja det är en j-la skillnad!