Vill sälja en Corbeau FIA racingstol som gått ur tiden på klassningen.
Det är broderat Exige på ryggstödet, säljes komplett med fästen (ej skjutbara) och 4-punktsbälte enligt bilden.
Kan eventuellt ta en standard Exige stol i inbyte inkl skjutbart underrede, men ett krav är att det finns urtag för 4 punktsbälte i så fall.
Har suttit i en Exige S2 men passar i en Elise S2 också.
Perfekt för trackday bilen då det är betydligt bättre stöd för kroppen i denna stol än en standard stol.
Jag vill ha 4500:- för både stol och bälte.
Pierre Andersson
0705-812197
pierre@bilhallenmjolby.se
Corbeau racingstol
Corbeau racingstol
- Attachments
-
- DSC_0009.JPG (71 KiB) Viewed 4682 times
Re: Corbeau racingstol
Pierre,
Jag sitter nöjd i min Corbeau stol i min S1:a, men hade jag haft en S2 eller Exige S2 så hade jag slagit till direkt. Det gör stor skillnad i kurvorna på bandagar!
Jag sitter nöjd i min Corbeau stol i min S1:a, men hade jag haft en S2 eller Exige S2 så hade jag slagit till direkt. Det gör stor skillnad i kurvorna på bandagar!
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
Re: Corbeau racingstol
Ja det är en j-la skillnad!