Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
-
Mgz
- Forumberoende
- Posts: 148
- Joined: Sun 27 Oct, 2002 09:42
- Location: Huskvarna
Post
by Mgz »
Magnus, Esprit V8-GT
-
Göran
- Svårt Lotus-beroende
- Posts: 1563
- Joined: Sat 02 Nov, 2002 11:43
- Location: Värmdö
Post
by Göran »
Mgz wrote:
Le Mans 2004 - något för LCCS???
ABSOLUT - eller LCCS trip till Nurburgring.
Jag menade naturligtvis OCH.

Göran Forslund
Lotus Evora S SR -13 (sedan 2015)
Tidigare Lotus Elise S1 i 17 år