Noble M12
Posted: Tue 19 Mar, 2013 16:27
Rullar det några såna i Sverige?
Går de att regga, eller är de SVA-reggade i UK så att det blir svårt?
Går de att regga, eller är de SVA-reggade i UK så att det blir svårt?
Den du har sett är troligen den som gick i MSCC KM (där står den som Noble M400).EXCEL,PATRIK. wrote:Hej.
Jag har sett en i södra Sverige, silverfärgad. Har ingen aning om hur den är reggad, men den har svenska skyltar.
Snygg bil, men bakvingen ser ut som om en glad femtonåring hade satt dit den.
Hälsningar
Patrik
Iofs. Men nu går det inte. För jag måste äga bilen i minst ett år utomlands för att kunna flyttgodsa in den, och jag flyttar redan i sommar. Och det innebär också att jag måste regga den i NL och betala Hollands snuskigt dyra importskatt. Det vill jag undvika. Jag funderar på att flyttgodsa in hojen, och hoppas få dispens på ljudnivån.Rickard wrote:Du har ju alla möjligheter att plocka hem istort sett vad du vill som flyttgods när du flyttar hem från Holland, Noble, 2eleven, hemmabyggd seven med alldeles för mkt hästarmfl