Rullar det några såna i Sverige?
Går de att regga, eller är de SVA-reggade i UK så att det blir svårt?
Noble M12
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
- Posts: 643
- Joined: Mon 17 Feb, 2003 12:25
- Location: Genarp, Skåne.
Re: Noble M12
Hej.
Jag har sett en i södra Sverige, silverfärgad. Har ingen aning om hur den är reggad, men den har svenska skyltar.
Snygg bil, men bakvingen ser ut som om en glad femtonåring hade satt dit den.
Hälsningar
Patrik
Jag har sett en i södra Sverige, silverfärgad. Har ingen aning om hur den är reggad, men den har svenska skyltar.
Snygg bil, men bakvingen ser ut som om en glad femtonåring hade satt dit den.
Hälsningar
Patrik
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.
Re: Noble M12
Jag tycker inte alls att den är snygg, men jag tycker den är häftig på andra sätt och skulle nog kunna tänka mig en...
_____________________________________
Daniel
Lotuslös
Daniel
Lotuslös
Re: Noble M12
Har sett en snurra i 08 området åxå, Har för mig att den var röd.
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
- Nillet
- Forumadministratör
- Posts: 3660
- Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
- Location: Eslöv, Skåne
- Contact:
Re: Noble M12
Den du har sett är troligen den som gick i MSCC KM (där står den som Noble M400).EXCEL,PATRIK. wrote:Hej.
Jag har sett en i södra Sverige, silverfärgad. Har ingen aning om hur den är reggad, men den har svenska skyltar.
Snygg bil, men bakvingen ser ut som om en glad femtonåring hade satt dit den.
Hälsningar
Patrik
http://www.mscc.se/klubbmasterskap/resultat-2012/
Bilder se under galleri KM1 och KM5.
- Rickard
- Svårt Lotus-beroende
- Posts: 1189
- Joined: Mon 15 Sep, 2003 11:28
- Location: Jönköping.
- Contact:
Re: Noble M12
Du har ju alla möjligheter att plocka hem istort sett vad du vill som flyttgods när du flyttar hem från Holland, Noble, 2eleven, hemmabyggd seven med alldeles för mkt hästar
mfl
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Re: Noble M12
MSCC-bilderna visar en M400 enligt bilregistret, som också hävdar att "Släpvagnens maximala totalvikt vid B-behörighet" är 2249 kg...
Iofs. Men nu går det inte. För jag måste äga bilen i minst ett år utomlands för att kunna flyttgodsa in den, och jag flyttar redan i sommar. Och det innebär också att jag måste regga den i NL och betala Hollands snuskigt dyra importskatt. Det vill jag undvika. Jag funderar på att flyttgodsa in hojen, och hoppas få dispens på ljudnivån.Rickard wrote:Du har ju alla möjligheter att plocka hem istort sett vad du vill som flyttgods när du flyttar hem från Holland, Noble, 2eleven, hemmabyggd seven med alldeles för mkt hästarmfl
_____________________________________
Daniel
Lotuslös
Daniel
Lotuslös