DRB-Hicom har nu officellt sagt att de fem bilar man presenterade i Paris 2010 är lagda på is.
De säger också att Lotus inte är till salu.
Efterföljare för Exige och Evora (på en ny plattform) dyker troligen upp 2015 eller 2016. http://paultan.org/2013/01/15/lotus-fiv ... t-be-sold/