Jag vill passa på att tacka alla LCCS medlemmar för ett trevligt och händelserikt 2012.
Nu blickar vi framåt mot nästa säsong, som om möjligt ser ut att kunna bli än mer spännande!
Ett Riktigt Gott Nytt År till alla LCCS-are och forum-medlemmar!
Gott Nytt År!
Gott Nytt År!
Håkan Bengtsson, Ansvarig för Bankörning LCCS
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira

Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira
Re: Gott Nytt År!
Tack detsamma.
GOTT NYTT ÅR!!
GOTT NYTT ÅR!!
Patrik Törnqvist, Helsingborg.

Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99

Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99
Re: Gott Nytt År!
Detsamma Håkan!
Ett riktigt Gott Lotusår från Östergötland.
Det kommer att bli ett händelserikt år i regionen:).
Ett riktigt Gott Lotusår från Östergötland.
Det kommer att bli ett händelserikt år i regionen:).
Tomas Karlsson
Porsche Cayman S -10
Har tidigare ägt: Lotus Elise Type 25 -02, Jaguar XK8, MGF, Triumph Spitfire, MGB........
Porsche Cayman S -10
Har tidigare ägt: Lotus Elise Type 25 -02, Jaguar XK8, MGF, Triumph Spitfire, MGB........
Re: Gott Nytt År!
Dsamma
Vi ser fram mot en trevlig säsong
Vi ser fram mot en trevlig säsong
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236