Gott Nytt År!

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Håkan B
Moderator
Posts: 268
Joined: Wed 24 Aug, 2005 13:29
Location: Fagersjö, Stockholm
Contact:

Gott Nytt År!

Post by Håkan B »

Jag vill passa på att tacka alla LCCS medlemmar för ett trevligt och händelserikt 2012.
Nu blickar vi framåt mot nästa säsong, som om möjligt ser ut att kunna bli än mer spännande!

Ett Riktigt Gott Nytt År till alla LCCS-are och forum-medlemmar!
Håkan Bengtsson, Ansvarig för Bankörning LCCS
Tidigare Esprit-frälst men just nu en Honda-Elise S1, Exige 360 Cup, Zero 7 samt Formel Ford 1600 tävlingsbilar Royale RP21, Van Diemen RF76, Reynard F83. Även delägare i frugans Emira :laugh: :flag:
User avatar
Puttriken
Forumberoende
Posts: 256
Joined: Sat 08 Jan, 2011 21:28
Location: Helsingborg

Re: Gott Nytt År!

Post by Puttriken »

Tack detsamma.
GOTT NYTT ÅR!!
Patrik Törnqvist, Helsingborg.
Image
Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99
User avatar
tomakarl
Forumberoende
Posts: 192
Joined: Fri 19 Nov, 2010 18:51
Location: Linköping

Re: Gott Nytt År!

Post by tomakarl »

Detsamma Håkan!

Ett riktigt Gott Lotusår från Östergötland.

Det kommer att bli ett händelserikt år i regionen:).
Tomas Karlsson

Porsche Cayman S -10
Har tidigare ägt: Lotus Elise Type 25 -02, Jaguar XK8, MGF, Triumph Spitfire, MGB........
User avatar
STELL
Svårt Lotus-beroende
Posts: 1059
Joined: Wed 08 Jan, 2003 11:12
Location: STOCKHOLM

Re: Gott Nytt År!

Post by STELL »

Dsamma
Vi ser fram mot en trevlig säsong :-D
STELLAN

2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Post Reply