Marcus N wrote:Spännande! är det komo-tec 250S kittet? såg på din blogg att kolfiberstolarna väger 1,5kg hittar dom inte på ReVeries sida bara 2,4 kilos.
Det är ett Tri-point kit.
Har skrivit fel angående kolfiberstolen väger som du skriver 2,4 kg och inget annat har tydligen ändrat överallt förutom i bloggen hehe...
Stefan_A wrote:Nice, den här hoppas vi få se och höra framåt våren! Är du klar till den 3/5 vore det kul att se dig på vår träff i Ängelholm (se under Evenemang).
Lasse H wrote:Kan vara värt att notera att Per har anmält sig
till LCCS banträff på Sturup RW den 8 juni.
Om inte förr så går det att studera bilen där !
hälsn
Lasse H
Bra att du påminde mig att betala hehe...
Skall förbereda installationen av kompressorn till helgen ikväll. Mer bilder inom kort
Jag låter bilderna tala för sig själv vet ändå inte vad delarna heter hehe... Att trimma bil är väl som att byta moderkort och sätta in extra minne i en dator?
Blir piggy-back, har slitit hela helgen... fler bilder inom kort. Tyvärr så var det en del modifikationer. Tydligen så ser inte federal Eliserna likadana ut i motorrummet som de europeiska
Tyvärr så krävdes en hel del modifikationer tydligen så ser inte federal eliserna inte likadana ut som de europeiska. Kompressorhjulet måste fräsas ner ca 3,5 mm, generatorn fick placeras på annat ställe sen var "Charcoal Canister" rund istället för rektagulärt och fick därför ett eget fäste, buntband. Förhoppningsvis kan motorn startas nu i veckan
Som bilderna innan står jag över att förklara eftersom jag inte vet vad delarna heter heheh
Ett STORT tack till min kompis Paul som var grym med lödkolven och hade mer tyngd att lägga för att få bort#%"%"&"&#-skruvar och muttrar