Page 1 of 1

Parkeringsproblem (NLC)

Posted: Fri 07 Mar, 2003 19:39
by Mgz
http://www.s2ki.com/forums/showthread.p ... did=108505

Kul bildserie om en snubbe i San Fransisco som försöker ta sig ur en parkeringsficka med sin nya Nissan 350Z - missa inte att läsa bildtexterna.

......en del ska nog hålla sig till att åka buss eller andra mindre krävande transportmedel.........  :eek:

Re: Parkeringsproblem (NLC)

Posted: Fri 07 Mar, 2003 19:42
by Guest
PS.... NLC - Borde blir ILI på svenska  :bigl:

Posted: Fri 07 Mar, 2003 20:02
by Mgz
ILI - vet vad du menar, men skulle också kunna vara Inget Läsvärt Innehåll  :bigl: